Göğsüme Dökülüyor Zeytin Çiçekleri

Nisan ayı misafirlerle geçti.

İstanbul'dan kuzenler, Ankara'dan amcalar...

Evde ve dışarıda ağırladım elimden geldiğince.
Bayağı yorulmuşum.

Ama bu yıl, uzunca bir aradan sonra ilk kez bir baharı hissettim.
İnsan nefes alırken hep yaşamıyormuş aslında....( bu fasıl yazılmadı daha...)


Göğe bakma duraklarımdan ikincisini de tespit ettim bu arada.

Karmaşık hisler içerisindeyim canlar,

Çok müthiş şeyler olacakmış gibi hissediyorum, ilginç. Olmayacağını bilirsin ama öyle hissedersin inatla, öyle bir şey işte.

Hiçbir şeyin önemi yok aslında bu hayatta. Boşa kazınıyoruz hepimiz.


Bir lezzet durağı öğrendim arkadaşımın sayesinde, Mirkelam Han'da.

Kitap Fuarına gelen minik canavarlar

Cümbüş bizi izledi, kuzenlerle İzmir'i gezerken...

Küçük akrep Zeyno :) Yine de kendime bağladım, akrep de olsa elimden kaçamaz :)









12 yorum:

  1. Mirkelam Han... duymadım hiç... Elimden tutup götüren olsa keşke....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeee, beni de alamanyalara götüren olsa keşke :)

      orada bir şevketi bostan ısmarlayayım sana, borcum olsun:)

      Sil
    2. Bayılırım şevketi bostana.... Kuzu etiyle yapıldıysa tabi...
      Almanya kolay. "Hazırlan gidiyoruz " dediğimde hık mık etmek yok ama ..

      Sil
    3. Hayaller Paris gerçekler Eminönü:) Babami bırakacağım birini bulsam hiç durmam :) Hele de sen gibi yoldasi hiç kacirmam:)

      Sil
  2. uuuu ne güzel fotoğraflar öyle :):)

    YanıtlaSil
  3. Yaşanılan o anlar daha güzeldi elbet.Selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Ne ilginç bir blog! Sevdim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E he he övünmek gibi olmasın öyledir:) Teşekkürler.

      Sil
  5. Kahve telvesi güzel insan sizden söz etmiş bende gelip bir çayınızı içeyim dedim:) resimlere bayıldım iki resmini isterdim cami ve martılar ve gök yüzü olanı :) Çok güzel anlatmışsınız sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm gördüm. Iyi bir gömmüş beni yazısında:))))
      Çaya şeker alir miydiniz?

      Sil
  6. Kahve Telvesi sayesinde gördüm , geldim :)
    Merhaba

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Hoş geldiniz. Yalniz Telve hanim beni fena sattı valdanimin yaninda. Görer o gününü:))))))))

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)