Romantikliğim Tuttu


Time to Say Goodbye'ı duyar duymaz çok sevmiştim İngilizce olarak Sara Brightman'dan dinlediğimde. O zamanlar internetle bu kadar haşır neşir değildim tabii, ve tabii tenorları da pek sevmezdim. (Ne günlerdi onlar, ah ah)

Bu yüzdendir ki şarkının Andrea Bocelli'nin sesini dünyaya duyurduğu şarkı olduğunu (Con te Partiro, 1995) yeni öğrendim.

12 yaşında futbol oynarken kaza geçiren ve gözlerini kaybeden bu İtalyan hukuk okumuş amma dünyanın en iyi tenorlarından biri olarak ün yapmış.  

Ve işte, romantikliğim tuttu (Aslında Con te Partiro hatrına :p) dinledim de dinledim bu hoş İtalyanı. Çam iğnelerinin altında, gökyüzünün tatlı bir mavilikte parça parça göründüğü bir gün gibi sesini.

"Demesem çatlardım" notu: Yalnız youtube'daki hangi düetini izlesem tüm bayanlar aşırı şefkatli davranmışlar Andrea'ya :) E tabii hoş adam, şarkılar da romantik:p

Yalnız sözlerde de bir güzellik var:

Time To Say Goodbye

When I am alone I sit and dream
And when I dream the words are missing
Yes I know that in a room so full of light
That all the light is missing
But I don't see you with me, with me
Close up the windows, bring the sun to my room
Through the door you've opened
Close inside of me the light you see
that you met in the darkness

Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
without true light of my own with you
I will go on ships over seas
that I now know
No, they don't exist anymore
It's time to say goodbye

When you were so far away
I sit alone and dream of the horizon
Then I know that you are here with me, with me
Building bridges over land and sea
Shine a blinding light for you and me
To see, for us to be

Time to say goodbye
Horizons are never far
Would I have to find them alone
without true light of my own with you
I will go on ships over seas
that I now know
No, they don't exist anymore
It's time to say goodbye

so with you I will go
on ships over seas
that I now know
No, they don't exist anymore
It's time to say goodbye

so with you I will go...




(Çeviri alıntısı MetroLyrics'ten)


4 yorum:

  1. Ben de Andrea Bocelli sevenlerdenim :) Quizas, Love in Portofino... İlle de o yorumlamalı. Bu arada geçen gün Zekai Tunca'dan söz etmiştiniz ya, sanırım görsem ben de tanirdim. Şarkıları ve yorumu hala kulaklarımda.

    YanıtlaSil
  2. İtalyanların ünü boşa değil:)

    Di mi ya güzel söyler Zekai Tunca. Yıldızlara baktırdım fallarda çıkmıyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. Valla öyle... Çocukluğumuza ait sesler, tınılar. Bu arada Yapı ve Kredi Yayınları yeni bir kitap çıkardı. Daha doğrusu bir sergi kataloğu. Zeki Müren'e dair. Kendisinin büyük hayraniyimdir. En klasik olanından en popüler olanına, neyi yorumlamışsa kabulümdür.
    Geçmiş olsun bu arada... Umarım önemli birşey değildir.

    YanıtlaSil
  4. Zeki Müren, Müzeyyen Senar, daha eskilerden Münir Nurettin...

    Testlerde sorun çıkmadı. İyiyim, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)