DARGIN MIYIZ?

https://youtu.be/ahoRD6PrOIw

Birkaç yıl önce tanıştığım ama hemencecik kaynaşıp sıkı arkadaş olduğum biri var. Seviyorum seni kız:)



Bu kızçe yaşça benden küçük. Ikimizin de o dönem ortak odak noktası kabuklarımızı nasıl kıracağımız.

İlk başlarda onun böyle bir sıkıntısı olacağına inanmamıştım. Neşeli,  renkli bir arkadaş çevresine sahip, cıvıl cıvıl bir genç kadın.
Her neyse. Uzun lafın kısası ikimizin de bu son birkaç yılda epey mesafe katettiğimize inanıyorum. Tecrübelerimiz, hayal kırıklıklarımız, kendimizin farkına varmamız,  kendimize gülmelerimiz....

Esas meseleye gelemedim daha ama kısa kesmem de gerek. Mevzuyu unutmamak adına bu yazı burada dursun şimdilik:)

8 yorum:

  1. Umarım dostluğunuz daim olur, dargınlıklar son bulur:)

    YanıtlaSil
  2. Dostluğunuz daim olsun inşallah sevgiler :) dursun bakalım yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      toparlayamadım bir an,asıl diyeceklerimi diyemedim:) dursun böyle, evet:)

      Sil
  3. Ben bu hikayenin açılımını çok merak ettiydim ama ya. En heyecanlı yerde biten dizi gibi oldu bu :)). He niye merak ettim çünkü aynı şekilde bir arkadaşlığımız var şu anda da, yeni tanıdığım biriyle bu kadar çabuk agucuk gugucuk olmak beni içten içe tedirgin ediyor nedense 😳. Yaz bakem nolcek;)

    YanıtlaSil
  4. Hah ha reklam arası vermisim:)
    İç sesini dinle. Bu tip konularda yaniltmaz bence.

    YanıtlaSil
  5. Kimmiş bakalım o kısa zamanda kaynaştığın ?hıı? kim cevap ver çabuk !!!!

    YanıtlaSil
  6. Ha, sen de okuyordun burayı değil mi, tüh, bir kıskançlık krizi daha geliyor galiba:)
    Senin yerin ayrı canimcim:))

    YanıtlaSil

Ölümü görün yazın bir şeyler, üşenmeyin.
E, üşenmeyin dedik ya:)